De juiste talenten aantrekken én behouden? Bouw samen met ons aan een sterk werkgeversmerk en zet wervende videocampagnes in!
Jouw vraag
“Mijn huidige wervingscampagne lijkt onvoldoende kandidaten aan te trekken. Wat kan ik het beste doen om voldoende, geschikte kandidaten te werven?”
Ons antwoord
Een sterk werkgeversmerk is de ‘key’ en gaat over hoe je als school wordt gezien door toekomstige medewerkers, en wordt ervaren door je huidige medewerkers. Dat beeld - of imago - van jou als aantrekkelijke werkgever wordt vooral bepaald door wat jij je medewerkers te bieden hebt: je employee value proposition (EVP). Stop met 13 in een dozijn vacatureteksten én laat echt zien wie jij bent als werkgever. Wat maakt jullie werkcultuur zo bijzonder maakt?
We maken hierbij o.a. gebruik van wervende videocampagnes. De resultaten spreken boekdelen: vacatures met onze HR-video’s ontvangen 12% meer views en 34% meer sollicitaties dan vacatures zonder video.
Benieuwd naar onze werkwijze? Bekijk onze uitgebreide brochure hier.
Jouw winst
- Een vergroting van de kandidatenvijver voor jouw vacature(s);
- Een breed inzetbare video over de krachten van jouw school;
- Je werft mensen die passen bij het DNA van je schoolorganisatie;
- Je schoolorganisatie voorkomt zo onnodig verzuim én snelle uitstroom.
NB: Een sterk werkgeversmerk + inzet van HR video’s maakt het verschil tussen een tevreden nieuwe leraar en eentje die alweer snel om zich heen gaat kijken voor een andere school. Of nog erger voor een andere sector..
Benieuwd hoe jouw school een sterk werkgeversmerk kan opbouwen en wervende video’s in kan zetten? Vraag naar ons stappenplan, of neem contact op. We vertellen er graag meer over!
Door de inzet van videocampagnes trek je niet alleen meer, maar ook gerichter de juiste kandidaten aan.